Állandó időhiányban szenvedsz a megrendelések feldolgozása közben?
Gyorsabban teljesítheted a megrendeléseket, így vevőid is elégedettebbek lesznek! A megrendeléseket automatikusan beemeli, és akár ki is küldi a vevődnek a rendszer.
A termékek frissítése mindig rengeteg munka?
Termékadatok átemelése automatikusan
A termékeket, fotókat, árakat elég egyszer, a webáruházadban felvinned. Néhány perc alatt át is emeljük ezeket az Innvoice rendszerébe.
A webáruházban nincs aktuális készletinformáció?
Aktuális készlet feltöltése
A bolti eladásaid, bevételezéseid pár perc alatt felkerülnek a webáruházadba, így vevőid mindig a pontos, aktuális készletet látják.
A nagy hajtás közben nincs idő új rendszereket megtanulni?
Megmutatjuk az InnVoice lehetőségeit!
Nem kell semmit újra betanulni. Csak megadod az API kódokat és mi már töltjük is le a számláidat!
Elakadtál, azonnali megoldásra van szükséged?
Segítőkész ügyfélszolgálat.
Küldetésünknek tartjuk azt, hogy veled közösen kihozzuk a boltodból a maximumot. Vajon te is azon ügyfeleink közé tartozol majd, akik akár egy-két év alatt akár húszszoros növekedést érnek el? Mi minden segítséget megadunk hozzá!
Probléma esetén nincs kihez fordulni, mindenki másra mutogat?
Kiemelt támogatás.
Mi nem fogunk semmit a webáruház szolgáltatódra, hanem megoldjuk a felmerülő nehézségeket. Szakértő ügyfélszolgálatunk mellett technikai, fejlesztő munkatársainkra is számíthatsz.
Legsikeresebb ügyfeleink közül néhányan:
RUHÁZATI ÜZLETEK
NAGY forgalmú játék webáruházak
Karácsony és húsvét idején néhány webáruház (különösen a játékboltok) hatalmas forgalmat bonyolít le.
A kiélezett versenyben gyakran olyan garanciát vállalnak, mint a másnapi kiszállítás. Ehhez elengedhetetlen, hogy a napi több száz megrendelés percek alatt számlázásra kerüljön.
Egyik kedvenc ügyfelünk (webjatekbolt.hu) pontosan az Innvoice egyszerű és gyors számlázójának köszönhetően tud kimagasló vevői értékeléseket is bezsebelni LEGO termékek és egyéb játékok kategóriáiban, amelyekben hatalmas a verseny a piacon.
Elektronikai alkatrész webáruházak
Több tízezer alkatrész esetén fontos, hogy például egy ármódosítás azonnal megjelenjen a számlázóprogramban, az egy-egy bolti eladás okozta készletcsökkentést pedig azonnal lekövesse a webáruház is.
Tisztában vagyunk vele, hogy milyen ciki magyarázkodni a vevődnek, hogy amit épp megrendelt, az még sincs készleten, hiába van feltüntetve.
Opencart, Joomla, Magento rendszerű webáruházaknak nem ajánljuk. Az Innvoice egyelőre csak az UNAS, Shoprenter, WooCommerce, vagy Shopify áruházakkal kompatibilis, az említett webáruházakat ugyan API kapcsolattal lehet illeszteni, de sosem érhető el olyan gazdag funkcionalitás, mint például az UNAS kapcsolat esetén.
Azoknak, akik szeretnek sok ideig bütykölni webáruházuk alapvető funkcióinak beállításával. Az Innvoice gyorsan és egyszerűen munkába állítható.
Azoknak a webáruház-tulajdonosoknak, akik egy személyben szeretnének üzemeltetni mindent. A webáruházból, bolti rendszerből, logisztikai rendszerből álló ökoszisztéma működtetése nem egy személyes feladat, ilyen esetben valószínűleg mi sem tudunk csodát művelni.

Könnyen kezelhető bolti rendszer
Az eladói terminál mindenki számára könnyen megtanulható és használatba vehető felület.
Az Innvoice felületén a készletadatok, termékadatok, termékfotók közvetlenül a Shoprenterből vagy UNAS-ból jelennek meg, valós időben.
Egyszerű visszárukezelést, számlakiállítást, vonalkódkezelést kínálunk a gyors eladás és termékcsere érdekében.

valós idejű készletmegjelenítés a webáruházban
Az Innvoice Boltmenedzser gondoskodik arról, hogy a webáruházban mindig a friss készlet szerepeljen, akár olyan termékeknél is, amelyek több változattal is rendelkeznek.
Te határozhatod meg, melyik raktárad, vagy raktáraid készlete kerüljön feltöltésre.
A vevőd mindig az aktuális készletet látja, így többé nem fordul elő, hogy amit rendelt, azt nem tudod szállítani.

Vonalkódolvasó és vonalkódnyomtató
Közvetlen vonalkódnyomtatás az Innvoice felületéről A4-es vagy etikett címkére is. A címke tartalma megtervezhető, így akár akciós ár megjelenítésére is alkalmas.
A vonalkódokat közvetlenül a Shoprenterből, vagy UNAS-ból, vagy akár külső táblázatból is betölthetjük.
Nyugalom! Teszteld
nyugodtan!
Nem állítunk ki semmilyen éles dokumentumot, amíg nem szeretnéd, tesztelj nyugodtan. Ha menet közben kérdéseid támadnának vagy elakadnál, esetleg a kezdeti lépések megtételében szeretnél segítséget kérni, keresd szakértő kollégáinkat emailben vagy telefonon!
Nem elég a 14 nap tesztidőszak? Semmi gond, nem vagyunk mi hivatal. Csak szólj, kérj még néhány napot, és segítünk, hogy sikeresen elindulhass.


Azoknak, akik egy áruházzal és egy fizikai bolttal indulnak, de már ekkora méretben fel akarnak készülni a növekedésre.
nettó
15 990 Ft
/hó- tól éves előfizetéssel

Azoknak, akik egynél több áruházzal vagy több fizikai bolttal indulnak, már elengedhetetlen, hogy rendszerekre támaszkodjanak.
nettó
22 490 Ft
/hó- tól éves előfizetéssel

Azoknak, akik bolthálózattal vagy üzletlánccal rendelkeznek, fontos a biztos háttér, a termék- és készletmozgások pontos nyomonkövetése.
nettó
29 990 Ft
/hó- tól éves előfizetéssel
Ők már velünk számláznak









